Facilitair & services

Facilitaire processen worden bepaald door de vraag, en die verandert vaak voortdurend. ExploitatiePartners adviseert, organiseert, coördineert en voert uit op zowel hard en/of soft services. Maar wij steken de handen uit de mouwen. Onze deskundige medewerkers zijn dagelijks betrokken bij tal van gebouwen en de service daarop. Van storingsmelding tot verbouwing, van wateroverlast tot installatieveiligheid: wij weten hoe het werkt en begrijpen hoe belangrijk snel handelen is voor jou en jouw gebruikers.

Hoe we het dagelijks ‘technisch’ vastgoedbeheer bij jouw gebouw uitvoeren hangt af van jouw situatie. Desgewenst kunnen we je volledig ontzorgen. Dan zorgen wij ter plaatse voor een objectbeheerder of facilitair coördinator die het gebouw kent en gebruikers te woord staat. Met procesoptimalisaties en contractanalyses op het gebied van soft services zoals servicedesk, catering, schoonmaak, receptie, zorgen wij voor het beste resultaat. Bij preventief onderhoud of storingen stuurt hij de gecontracteerde partijen aan, zodat de werkzaamheden goed worden uitgevoerd, of de storing verholpen. Wij zorgen voor een professionele dienstverlenende en resultaatgerichte dienstverlening die we laten excelleren in de gebruiksfase.

Een minder uitgebreide service kan ook. Denk dan aan enkel specifieke taken uitvoeren. Belangrijke meerwaarde: wij letten bij ’technisch’ beheer niet alleen op behoud van de bestaande kwaliteit van jouw pand en de facilitaire services, maar kijken ook samen met jou vooruit. Gaan er wettelijke eisen veranderen, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid? Wij adviseren je hoe je meebeweegt maar wel de regie houdt. Maar naast advies voeren wij het advies ook uit. Wij zijn pragmatisch en helpen u verder.

De servicedesk van ExploitatiePartners werkt 24/7. Iedere melding die jij doet wordt nauwgezet geregistreerd, vakkundig opgevolgd en ook administratief correct afgehandeld. Deze kennis en expertise kunnen we natuurlijk ook bij u op locatie inzetten.